DJI Care Refresh DJI Mini 4 Pro (1 rok) - ubezpieczenie | kod elektroniczny
425,00 
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
wysyłka do 3 dni

Formy dostawy:

* krajowa: GLS / Inpost
* zagraniczna: UPS

Koszt dostawy:

* 20.00 zł: przy dostawie krajowej do 500zł przy przelewie, płatności Przelewy24
0.00 zł: przy dostawie krajowej od 500zł przy przelewie, płatności Przelewy24
* 30 / 90 zł: przy dostawie krajowej za pobraniem

* 99 zł: przy dostawie krajowej w kredycie Santander / Credit Agricole

* 100.00 zł: przy dostawie zagranicznej przy przelewie, płatności Przelewy24, kredycie

Termin realizacji zamówienia:

ewentualny czas oczekiwania na płatność za zamówienie + dostępność (dni robocze) kupionego produktu w jego karcie w chwili składania zamówienia jako niewiążąca dla stron umowy, szacunkowa informacja o wprowadzeniu go na stan magazynowy + czas doręczenia przesyłki.

***

Formy płatności:

* przedpłata na konto bankowe sklepu
* szybkie przelewy 
Przelewy24
* kredyt Santander / Credit Agricole Bank Polska SA
* przelew z odroczonym terminem płatności na konto bankowe sklepu dla odbiorców instytucjonalnych po uzgodnieniu
*
pobranie gotówką kurierowi firmy GLS / UPS przy odbiorze przesyłki

Numer konta bankowego w mBank:

55 1140 2004 0000 3402 7966 6570

Zakupy na kredyt:

we współpracy z firmą Santander Consumer Bank oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. oferujemy proste i szybkie zakupy na kredyt. Apare SP ZOO oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Santander Consumer Bank oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług. 

(1) Zgodnie z art. 27. ustawy z 30.05.2014 o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

(2) Reklamację należy złożyć pod adresem poczty elektronicznej: info@pasazfoto.pl bądź na piśmie, wraz z którym należy dostarczyć reklamowany produkt na adres siedziby magazynu sklepu tj Magazyn POV, pasazfoto, ul. Julianowska 37, 05-500 Piaseczno

Podziel się:
Oblicz    ratę CA
Oblicz    ratę Santander
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

DJI Care Refresh DJI Mini 4 Pro (1 rok) - ubezpieczenie | kod elektroniczny

 

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.

DJI Mini 4 Pro

Dla dronów z serii DJI Mini 4 Pro koszt pierwszej oraz drugiej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 375 zł. Natomiast koszt usługi Flyaway to 1 275 .*

*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Jak aktywować DJI Care Refresh

1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.

Gdy zdarzy się wypadek

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

 

Przypadki objęte DJI Care Refresh

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

  • Błąd użytkownika.
  • Zakłócenie sygnału.
  • Kolizja.
  • Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta).
  • Upadek.

    DJI Care Refresh nie obejmuje

    1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
    2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
    3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
    4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
    5) Rozmyślnej utraty drona.
    6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
    7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
    8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
    9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
    10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
    11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

    Producent

    Gwarancja

     

    1 rok w serwisie zewnętrznym 

    Przeznaczenie

    DJI 

    Obejmuje modele

    DJI Mini 4 Pro 

    Przedłużenie do

    12 mies. 

    Model

    DJI Mini 4 Pro

     

     

UWAGA! DJI Care to produkt elektroniczny i nie podlega zwrotowi. Upewnij się, że kupujesz produkt odpowiedni do Twojego drona.  

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Podobne produkty

Informacja o weryfikacji opinii

Sklep pasazfoto.pl weryfikuje opinie produktowe i wdrożył odpowiednie rozwiązania w celu oceny ich autentyczności. 

Produkty oferowane na stronie sklepu mogą zostać ocenione na 6 gwiazdek, a rzeczywiste doświadczenia zakupowe klientów są opisywane w komentarzu, który jest niezbędnym elementem opinii. 

Do wystawienia opinii konieczne jest podanie adresu e-mail, który stanowi weryfikowalny odnośnik do rzeczywiście złożonego i odebranego zamówienia. Po wystawieniu opinia jest weryfikowana przez pracownika sklepu. Jeżeli okaże się, że adres e-mail nie może zostać powiązany z zamówieniem produktu, który był przedmiotem opinii, opinia taka jest usuwana. Jeżeli zachodzą wątpliwości co do autentyczności opinii, są one wyjaśniane na podstawie przedstawionych dowodów na zakup określonego produktu. 

Średnia wynikająca z ocen jest widoczna na kartach produktów wraz z informacją o liczbie ocen na podstawie której została obliczona. Oceny wraz z komentarzami widoczne są pod kartą produktu.

Publikujemy wszystkie opinie (zarówno pozytywne, jak i negatywne) i nie ingerujemy w ich treść, nie oferujemy dodatkowych korzyści związanych z wystawieniem opinii lub jej wycofaniem. 

Z powyższych względów możemy zapewnić, że opinie dostępne na stronie sklepu pasazfoto.pl są weryfikowane oraz odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia zakupowe. 

Opinie na temat sklepu pasazfoto.pl mogą być wystawiane na innych platformach oraz porównywarkach cen. W przypadku takich opinii w zakresie oceny wiarygodności i autentyczności opinii zastosowanie znajdują zasady stosowane przez te podmioty. Ze swojej strony pasazfoto.pl dokłada wszelkich starań by opinie na temat sklepu były zawsze wiarygodne i autentyczne.